♺ HD CLIPS MIXITUPBOY COM 1

CategoryInterracial
Download
You need to Login or Signup first.
DescriptionOriginal upload: 2011-03-25 |
INTERRACIAL STUDS from revamped MIXITUPBOY.com.

lotsa fan favs like TROY,TYSON,ANUBIS,BABY STAR, CODY TYLER etc

ANUBIS & BRIAN WERNER

Anubis picked himself up some euro hotboi from tha club. Gotta have some white meat every once in a while too ya kno. This frenchie sho knows how to suck a big dick, all passionate n shit like they do it in europe land, but when it's Anubis turn to lay some pipe da motha fucka hits dat shit real good. Brian takes dat dick no problem and Anubis keeps givin it. They be fuckin every way possible!

BABY STAR & BILLY BAXTER

Baby Star runnin into his homie Billy Baxter and invites him over to smoke a blunt, but what he's really into is getting his dick sucked and fucking that cute white boy all day long. Billy goes down on that dick suckin it til Baby Star's piece is hard as rock. Of course Star returns the favor for a while before he makes Billy sit up on his dick and ride him hard. Star then fucks Billy doggy style for a while til it's Billy's turn. Yea that's right, these are truly versatile and mix it up however they wanna. Star busts a fat nut while he's on his back and gettin pounded by Billy!

CAYDEN COOPER & KEN MARIANO

Cayden and Ken just kinda bumpin into each other and quickly exchangin digits. Cayden definitely down like that, so he rings up Ken later and drops by his joint to get his ass rammed by some gorgeous big phat black dick. Cayden is lovin that pipe, making love to it like there ain't no other. Ken can keep on giving, that long thick meat relentlessly pounding away at Cayden and culminating in a fat nut to Cayden's face!

CHANCE JACOBS & JACK MICHAELS

Jack Michaels and Chance just got to town and into their hotel. Flight was rough with screaming babies and all that good stuff. The two are tired as hell, but figure they can get a quick fuck in before it's nap time. Chance's dick is so big it barely fits into Jack's mouth, but he got a big mouth and no trouble givin Chance what he wants. He's equally adept at gettin fucked with that monster piece and Chance ain't lettin him off easy. When he wants to fuck he's fuckin and he ain't stoppin til he busts that nut. Chance cums right in that ass and then dumps the condom's load all over Jack, just in time to head on out to the club!

CHRISTIAN XAVIER & USHER RICHBANKS

Christian hangin out chillin in his super bitchin bathtub. He's just relaxing have a good time after a lil argument with his homie Usher. He wants to make it all up to Usher, so he calls him up and invites him over to suck on that fat black dick. The two get all intimate in the bathtub til it's time to move to the bedroom and really get some action goin on. Usher eats that ass real good til Christian is ready to get fucked. He's incredible at riding that dick and loving every second of it. He busts all over himself while Usher is workin that ass hard!

INDY & TONY MICHAELS

Indy found himself some damn fine white piece a ass down in Miami on his business trip. Tha brotha got only one thing on his mind and that's slaughtering that ass! But wit a twist, the two are some versatile motherfuckers, so Tony goes first fuckin Indy hard doggy style and ridin that dick, but then Indy gets his turn with a stellar fuck performance and a nut to the chest! Then Tony busts a monster explosion right on Indy's face!


Added2014-06-01 13:37:07
Size1.98 GB (2,123,674,762 bytes)
Views1754
Num files12 files
Pictures